wtorek, 10 listopada 2015

Blog. Podejście drugie...mam nadzieję, że udane :)

Od ponad roku na moim blogu panowała niezmiennie cisza....nawet czasami się dziwiłam widząc powiadomienie, że Ktoś coś skomentował, polubił, przeczytał...no ale Internet nie zapomina i pewnie są treści, które tak samo były aktualne rok temu, dwa lata temu jak i dzisiaj. Mimo, że bloga nie pisałam, to wcale nie oznacza, ze w moim sportowym życiu także panowała nudna pauza :)

Było bieganie, treningi, kilka albo nawet kilkanaście fajnych startów, biegowe podróże i wędrówka po coraz to nowszych rodzajach fitnessu.









To wszystko sprawiło, że co jakiś czas zapalała się lampka w głowie "fajnie byłoby o tym napisać, podzielić się..."  no i lądowała fotka na fejsie i na insta, dwa zdania opisu i koniec. Na portalach społecznościowych trudno się rozpisywać i ten pisarski niedosyt doprowadził mnie do mojego starego -nowego bloga.

Mam zamiar wpadać tu regularnie, dalej pisać o bieganiu. Moich wzlotach i upadkach, pomysłach na starty, trasy biegowe, diety, odkryciach, sukcesach i porażkach. Myślę, że więcej będzie tu treści o szeroko rozumianej tematyce "fitness" , tematów społeczno-sportowych jak i sportowej mody. Wszystko okiem sportowego laika, który bez ruchu żyć nie może, ale również często ma kłopoty z podniesieniem się z kanapy na trening. Także od razu przypominam, że nie jestem trenerem, nie będę udzielała porad ani nie znajdziecie tu wypracowań pisanych mentorskim tonem.
Za to znajdziecie motywacje, moje zajawki, pozytywną energię i pomysły :)

8 listopada 2015 biegłam w Półmaratonie Lago di Garda we Włoszech i o tym będzie mój pierwszy po powrocie do blogowania, treściwy, biegowy wpis.


Mam nadzieję, ze powstanie bardzo szybko i że przekażę słowem pisanym radość, entuzjazm i zachwyt które jeszcze mnie trzymają od niedzieli :)

A tymczasem liczę na Wasze sposoby na regularne pisanie bloga. Co robicie gdy przerwa od ostatniego postu jest już nieprzyzwoicie długa, jak się motywujecie, dyscyplinujecie ?

Podzielcie się Waszą energią, a ja odpalam tego bloga po raz drugi. CZAS! START!!!!

A gdyby Ktoś chciał nie tylko poczytać, ale i posłuchać o bieganiu, to w każdą sobotę o 11.00 prowadzę audycję Rozbiegani w CZWÓRKA POLSKIE RADIO.Zapraszam :)

8 komentarzy: