sobota, 29 marca 2014

Targi biegowe

Dzisiaj przy okazji odbioru pakietu startowego 9. Półmaratonu Warszawskiego na Stadionie Narodowym odwiedziłam targi biegowe.Świetna organizacja odbioru pakietów startowych sprawdziła, że dosłownie w minutę byłam już posiadaczką numeru startowego, koszulki ( a właściwie nawet dwóch ) i worka.



Po chwili mogłam spokojnie rozpocząć zwiedzanie targów ze sprzętem biegowym. Wszystkie czołowe marki biegowe miały swoje stoiska z kolekcjami wiosenno-letnimi. Wśród wystawców nike, adidas, asics, new balance  i inne Istny wiosenny zawrót głowy :) bo komu by się nie przydały nowe koszulki, spodenki czy buty do biegania. Nie mówiąc już o akcesoriach...











Było też kilka stoisk z żelami, preparatami, odżywkami...cała masa tych klasycznych i zupełnych nowości. Ja dostałam do przetestowania żel pomidorowy z duża dawką potasu




Jutro wezmę żele, które mam już przetestowane czyli egzotyczne isostary. Odpowiada mi smak, daja dużą dawkę energii, pod każdym względem sa dla mnie ok

A pomidorki przetestuje podczas niedzielnego wybiegania za tydzień :)

Podobała mi się strefa medyczna na targach gdzie wystawiał się Lux Med i Carolina Medical Center, można było porozmawiać o ofercie dla sportowców, badania wydolnościowych czy o ćwiczeniach z rehabilitantem.

 Drugim, dużym plusem była obecność stanowisk promujących imprezy biegowe w innych miastach. Co prawda były tylko trzy, ale to dobry punkt wyjścia :)


A jutro dajemy z siebie wszystko. Dodatkowym kopem energii będzie doskonały doping mojej Mamy i Warszawiaków :)

 
 

8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi targami :) powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam wrażenie, że produkty są słabo wyeksponowane na stoiskach. Nic jakoś nie przyciągnęło mojego wzorku.
      A odbiór pakietów faktycznie rewelacja - szybciutko, sprawnie, bez kolejek. Jak przypominam sobie odbiór pakietów w WOSIR brrr, to była masakra.

      Usuń
    2. Było kilka fajnych rzeczy, może niektóre stoiska ograniczały sie do wystawienia towaru na kilku stołach, ale te dużych firm były dobrze zorganizowane jak na moje oko :)

      Usuń
  2. Powodzenia !!! Ciekawa jestem relacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za kolory! Uwielbiam neonowe ciuszki do biegania. Aż się chce pędzić.

    OdpowiedzUsuń