poniedziałek, 30 grudnia 2013

Biegowy Sylwester

Wczoraj udzielałam wywiadu na antenie Polskiego Radia 24 na temat biegów sylwestrowych, ogólnie biegania i aktywnego wejścia w Nowy Rok. Okazuje się, że jest coraz więcej biegów sylwestrowych, może nie takich nocnych ( choć jeden znalazłam), ale zawsze :)





Znalazłam biegi odbywające się dzisiaj w Krakowie i Łodzi,jutro w południe odbędzie się bieg noworoczny w dzisiaj dokładnie o 24.05 rusza bieg na 5km  w Parkach Nałęczowskich.


Kilka miast organizowało biegi sylwestrowe w miniony weekend np Piła, Białystok czy Malbork. Może braliście w którymś udział? A może biegniecie dzisiaj lub jutro?


Ja dzisiaj planuje prywatny, poranny trening ok południa, choć dla biegaczy z Warszawy, którzy nie rozpoczynają zbyt wcześnie dzisiaj świętowania jest organizowany bieg na Fortach Bema o godz 16.00, inicjatorem wydarzenia jest doświadczony biegacz i bloger RUN JARO RUN,  Warszawscy Night Runners biegający zazwyczaj w okolicach Stadionu Narodowego dzisiaj spotykaja sie o 19.00 w Parku Skaryszewskim.


W swoim imieniu zapraszam na wspólny trening Pozdrów Biegacza i Pobiegani.pl jutro o godzinie 19.00 na warszawskim Bemowie

 



Gdybyście mieli ochotę posłuchać mojej rozmowy o bieganiu na antenie Polskiego Radia 24, to można przeczytać artykuł i posłuchać zapisu rozmowy TUTAJ



A jakie są Wasze biegowe plany sylwestrowe? A może dzisiaj odpuszczacie i świętujecie na całego?

 

 

 

6 komentarzy:

  1. Ja się leczę z lampką śliwkowego wina w dłoni. ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego i zdrowia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabieram się za czytanie!

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. W Katowicach jest maraton noworoczny ;) a dokładnie VIII Ślaski Maraton Noworoczny Cyborg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, maraton to moje postanowienie noworoczne :))))

      Usuń